آقای اکبر بانشی شهروند برگزیده شیراز شد.

آقای اکبر بانشی معاون و جانشین دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی فارس بعنوان یکی از برگزیدگان جشنواره شهروند برگزیده شیراز انتخاب گردید.

اولین دوره جشنواره شهروند برگزیده شیراز در حالی برگزار شد که بیش از 300 نفر مدارک و مستندات فعالیت های اجتماعی و فرهنگی خود را ارائه نمودند و از آن میان ده نفر بعنوان شهروند شایسته تقدیر انتخاب ، معرفی و تجلیل شدند.

دبیر جشنواره شهروند برگزیده شیراز با بیان اینکه مهمترین شاخصه و محور انتخاب افراد در جشنواره ؛ شهروند مشارکت جو و فعال بود، افزود: هدف ما الگو سازی برای شهروندان و مشارکت و حضور بیشتر آنان در فعالیت‌های جهادی و خیر خواهانه و مردم دوستانه و همچنین جلب مشارکت بیشتر و تشویق شهروندانی است که در این حوزه فعالیت خودجوش دارند.

جشنواره امسال در دو مرحله و بر اساس دریافت رزومه شرکت کنندگان و در مرحله دوم، به صورت حضوری و ارزیابی توسط ۵ داور انجام گرفت.

یکی از داوران جشنواره به ملاک‌های ارزیابی و داوری حضوری برگزیدگان اشاره کرد و افزود: آیتم هایی، چون عضویت در تشکل‌های اجتماع محور، عضویت در هلال احمر، کانون‌های فرهنگی مساجد، انجمن اولیا و مربیان، کانون‌های دانشجویی و در مجموع ۱۳ آیتم با تمرکز بر مشارکت فعال در داوری مد نظر قرار گرفت.

خانم ها و آقایان سهیلا محبی ، اکبر بانشی ، لیلا محرر ، الهام خضری ، محمد صداقتی ، محمد ذوالعدل ، مجید میکائیلی ، محمد رضا افخمی ، حسن صلواتی و سید علی حبیب الهی 10 شهروندی هستند که با رای هیات داوران شایسته تقدیر شناخته شدند.

لازم به ذکر است این جشنواره در سال‌های آینده در ۱۰ محور برگزار خواهد شد و برگزیدگان امسال در انجمن تشکل‌های شهرداری و شورای شهر که اخیرا راه اندازی شده، به عنوان الگوهای شهروندی، نقش محوری ایفا خواهند کرد.

اکبر بانشی

اکبر بانشی

نظرات بسته شده است.