رونمایی از تازه ترین تولید حوزه هنری فارس در تهران همزمان با برگزاری شب خاطره «خاطرات توپ»

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس دکتر عبدالرضا قیصری معاون فرهنگی هنری حوزه هنری فارس ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: در این مراسم کتاب «از سربازی تا سرداری» رونمایی خواهد شد.

وی افزود: شب خاطره خاطرات توپ از سری برنامه های شب خاطره حوزه هنری مرکز است که به روایت یگان توپخانه و موشکی سپاه خواهد پرداخت.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس ادامه داد: قرار است در این آیین از دو کتاب با عناوین از «سربازی تا سرداری» و «دلیران یونس» رونمایی شود که کتاب اول از تولیدات تازه حوزه هنری فارس است.

وی تصریح کرد: کتاب از سربازی تا سرداری که در واحد مطالعات فرهنگ و ادب پایداری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس تولید شده به زندگی سردار غلامعلی سپهری می پردازد و حاصل پژوهش سیاوش نقیبی نژاد و تدوین مریم شیدا است.

این مراسم پنجشنبه ششم آبان ماه از ساعت ۱۸ برگزار شد و مشروح کامل مراسم از طریق صفحات شب خاطره و حوزه هنری و تلویزیون اینترنتی تیوا به صورت مستقیم گردید.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با شدت گرفتن روندی که در تولید و عرضه آثار تاریخ شفاهی استان فارس به وجود آمده به زودی شاهد انتشار و رونمایی آثار ارزنده‌ای در این حوزه باشیم.

رونمایی از تازه ترین تولید حوزه هنری فارس در تهران همزمان با برگزاری شب خاطره «خاطرات توپ»

نظرات بسته شده است.