فرم ثبت نام خانه اندیشه ورزان انقلاب اسلامی

نیاز به گفتگو و آشنایی با اندیشه های جدید و بازبینی تفکرات پیشین ،از ملزومات حفظ حیات فکری و روحی هر انسان است .

نادیده گرفتن این نیاز خصوصا در سال های اخیر توسط متفکران و اندیشمندان ،سبب روی آوردن نسل جوان و اذهان تشنه به سوی ایده های سطحی و بی ارزش و چهره های پر زرق و برق فضای مجازی و روشنفکران اینستاگرامی و نویسندگان یک شبه ای شده است.

این موضوع به خوبی نمایانگر خلائی است که در قشر جوان،اندیشمند و نیازمند به گفتگو وجود داشته و متاسفانه با پر نشدن این خلاء به صورتی که در جهت کمال انسان باشد ،دشمنان آگاه و یا افراد نا آگاه از این جای خالی به خوبی در جهت  منافع خود استفاده کرده اند .

نکته تاسف آور دیگر در این زمینه اینکه نه تنها مجال گفتگو و بررسی دقیق و اندیشمندانه ی تفکرات مختلف فراهم نشده ،بلکه مدلی جعلی از گفتگو به صورت مناظره به جای گفتگو و به اسم گفتگو مطرح شده که در واقع نقطه ی مقابل گفتگوی سالم بوده و بیشتر سابقه ای برای بدست آوردن پیروزی و شکست طرف مقابل بوده است.

خانه اندیشه ورزان اسلامی فارس یک مجال و فضا برای گفتگو در مسائل اساسی مطرح در حوزه انقلاب اسلامی اعم از اقتصادی ،اجتماعی ،فرهنگی و سیاسی می باشد و برای رسیدن به این اهداف سعی کرده ایم از بهترین اساتید استفاده کنیم.

خانه اندیشه ورزان انقلاب اسلامی فارس در سال 1399 و با هدف ایجاد و استقرار ساز و کارهایی جهت معرفی و برجسته سازی پژوهشگران و اقدامات برتر اندیشه ورزان استان فارس راه اندازی شده است .

به این ترتیب که با شناسایی و الگوسازی از فعالیت های موفق اندیشه ورزان ،زمینه برای توسعه ظرفیت و اثرگذاری اندیشکده های فعلی و فضایی برای شکل گیری اندیشکده های جدید فراهم شود.

خانه اندیشه ورزان تلاش دارد ماموریت خود را در فضای غیر انحصاری و با همکاری اندیشکده ها و سایر گروه های فعال در حوزه موضوعات اندیشکده ای به انجام برساند و از حضور تیم ها و برنامه های دیگر و همکاری با آنها استقبال می نماید.

ما یک سازمان مردم نهاد هستیم (سمن) که با نهاد های مختلف از جمله دانشگاه ها ،حوزه های علمیه ،جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی ،بسیج اساتید و دیگر مجموعه های اندیشه ورز همکاری می کنیم.

این سمن یک شورای موسس دارد و در آینده شورای مرکزی و شورای سیاستگذاری را به صورت انتخابات تشکیل خواهد داد.

هیچ محدودیتی برای حضور افراد با تفکرات و اندیشه های مختلف وجود ندارد . برنامه گفتگو محور آغاز اندیشه بستر اولیه ظهور و بروز رسانه ای خانه اندیشه ورزان انقلاب اسلامی فارس بود که طی ماه های گذشته بصورت مجازی برگزار گردید.

خانه اندیشه ورزان انقلاب اسلامی فارس

  • لطفا شماره ای که در شبکه های اجتماعی فعال هست را درج نمایید.
  • لطفا فقط سه گزینه را انتخاب نمایید.
  • نام و نام خانوادگیشماره تماسرشته تحصیلیشهرستان محل سکونت