موجی نو ؛ پویش انتخاباتی بچه های دهه هشتادی شیراز

جوانان و نوجوانان فعال در شیراز اقدام به برگزاری طرح «موجی نو» با برنامه‌های متنوع ویژه دهه هشتادی‌ها با هدف هویت دهی به این نسل و افزایش مشارکت در انتخابات نمودند.

جوانان و نوجوان شیرازی اقدام به برگزاری طرح «موجی نو» با برنامه‌های متنوع ویژه رأی اولی‌ها با هدف هویت دهی به این نسل و افزایش مشارکت در انتخابات نمودند .

این طرح که ویژه جوانان و نوجوانان شیرازی است در قالب  برنامه‌های گاه‌گله «بیان ‌دغدغه‌های جوانان و نوجوانان دختر و پسر از زبان خودشان در قالب تریبون آزاد در اماکن عمومی»، خط رو خط «پوشش و مطالبه‌گری بخشی از اخبار انتخابات که مخصوص نوجوانان است»، دهه باحالا «ضبط برنامه استودیویی با محوریت انتظارات ‌نسل جوان»، انگشتان رنگی «تولید پوسترهای انگیزشی برای حضور در انتخابات»، شوخاباتی «ویدیوهای کوتاه با موضوع شوخی‌هایی در رابطه با‌فضای انتخاباتی»، تنور «شامل تمام خبرهای داغ مربوط به انتخابات»، مافیا «گفتمان سازی برای شرکت در انتخابات و انتخاب درست در قالب بازی مافیا»، مشق جمعه «برگزاری جشنواره عکاسی ویژه روز انتخابات» و چند برنامه جذاب دیگر برگزار خواهد شد.

در تمام مراحل ایده پردازی، طراحی و اجرای این طرح، از پتانسیل نوجوانان و جوانان استفاده شده است و از ابتدای این برنامه اهدافی همچون، خودباوری، هویت دهی، توانمندسازی، ایجاد روحیه تصمیم گیری و مشارکت فعال در عرصه‌های اجتماعی در دستور کار قرار گرفته و در هر فعالیت به ترغیب و تبیین نقش هر یک از جوانان در سرنوشت کشور پرداخته خواهد شد.

تریبون آزاد گاه گله با حضور پرشور جوانان و نوجوانان شیرازی جمعه 21 خرداد 1400 در ورودی باغ عفیف آباد شیراز برگزار شد.  

تریبون آزاد

     تریبون آزادتریبون آزاد شیرازتریبون آزاد شیرازتریبون آزاد شیرازتریبون آزاد شیرازتریبون آزاد شیرازتریبون آزاد شیرازتریبون آزاد شیرازتریبون آزاد شیرازتریبون آزاد شیرازتریبون آزاد شیرازتریبون آزاد شیرازتریبون آزاد شیراز

نظرات بسته شده است.