اجرای ۱۲ دوره آموزش تخصصی عفاف و حجاب در فارس

دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب فارس از اجرای ۱۲ دوره آموزشی تخصصی عفاف و حجاب در سطح این استان خبر داد و گفت: این جبهه از سال ۹۳ تاکنون کار خود را به صورت تخصصی در فارس آغاز کرده است.

به گزارش ایکنا از فارس، نشست هماهنگی شورای جبهه مردمی عفاف و حجاب استان فارس امروز، ۶ تیرماه با حضور اعضا در شیراز برگزار شد.

محمدحسین اسلامی، دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب استان فارس در این نشست به بیان توضیحاتی از برنامه‌های اجرا شده در این جبهه پرداخت و گفت: جبهه مردمی عفاف و حجاب در استان فارس از سال ۹۳ تاکنون به صورت رسمی کار خود را در شیراز آغاز کرده است.

وی از اجرای ۱۲ دوره آموزشی و عفاف و حجاب در استان فارس خبر داد و افزود: این دوره‌ها به منظور ورود تخصصی به بحث عفاف و حجاب در مدارس و دانشگاه‌ها برگزار شده است.

اسلامی اظهار کرد: بعد از شیوع کرونا، امروز نخستین جلسه جبهه عفاف و حجاب بود که اعضای آن تلفیقی از دانش‌آموزان، دانشجویان و معلمانی هستند که در بحث عفاف و حجاب در سطح شیراز مشغول به فعالیت هستند.

دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب فارس با بیان اینکه امروز دو میهمان در نشست داشتیم، گفت: افسانه خواست خدایی، عضو جدید شورای شهر شیراز در این نشست حمایت خود را از برنامه‌های جبهه مردمی عفاف و حجاب اعلام کردند.

وی بیان کرد: علاوه بر این‌ها در این نشست هماهنگی‌ها و صحبت‌های لازم برای اجرای برنامه ویژه‌ای با حضور زینب سلیمانی، دختر سردار شهید قاسم سلیمانی در شیراز انجام شد. البته بنا بود که در سال ۹۸ یا ۹۹ این برنامه را اجرا کنیم اما به دلیل شیوع کرونا اجرای این برنامه میسر نشد و اکنون در حال پیگیری اجرای این برنامه هستیم.

اسلامی تصریح کرد: همچنین از اعضای جبهه خواستیم تا طرح‌های تخصصی عفاف و حجاب خود را در حوزه‌های دانش‌آموزی و عموم اعلام کنند که به ۳ طرح برتر ۵ میلیون تومان جایزه و به سه طرح برتر حوزه دانش‌آموزی نیز جوایز دو میلیون تومانی اهدا خواهد شد.

نظرات بسته شده است.