ثبت گروه های تخصصی

دفتر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان فارس با حمایت از سوی بنیاد خاتم الاوصیاء قصد دارد تا جهت هویت بخشی و متشکل سازی فعالان و گروه های فرهنگی از طریق ثبت گروه به حمایت و پشتیبانی بپردازد.

علاقمندان در حوزه های مختلف فرهنگی می توانند با مراجعه به دفتر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و تشکیل پرونده و ثبت گروه از حمایت های مالی و معنوی این مجموعه بهرمند شوند.

در ادامه مراحل ثبت گروه در دفتر جبهه فرهنگی شرح داده می شود.

1- ابتدا فعالان فرهنگی و گروه های فعال در حوزه های مختلف فرهنگی باید نامه درخواست ثبت گروه خود را با ذکر نام موسسه به همراه نام و امضای هیئت موسس تنظیم کرده و به دفتر جبهه فرهنگی به آدرس (شیراز خیابان لطفعلی خان زند ، خیابان خیام ، کوچه 12) تحویل دهند.

تذکر : تعداد اعضای موسس نمی تواند کمتر از 3 نفر و بیشتر از 9 نفر باشد . همچنین تعداد اعضا باید فرد باشد.

2-مدارک مورد نیاز شامل : 1- کپی شناسنامه تمامی صفحات 2- کپی کارت ملی 3- یک قطعه عکس

3- علاقمندان پس از ارائه مدارک و تشکیل پرونده در دفتر جبهه فرهنگی باید جلسه ای را با حضور اعضای هیئت موسس تشکیل داده و فرم اساسنامه و مرامنامه ثبت گروه را تکمیل نموده و به همراه سایر مداک به دفتر جبهه فرهنگی تحویل دهند.

4- پس از تحویل مدارک و تکمیل پرونده ، جلسه ای از سوی شورای معاونین جبهه فرهنگی برگزار می گردد و پس از تایید مدارک توسط شورای معاونین ، مجوز ثبت گروه صادر گردیده و برای تایید به تهران ارسال می گردد.

5- پس از ارسال مجوز موسسه به تهران و تایید آن از سوی مراجع ذیصلاح، گواهینامه ثبت گروه ابلاغ گردیده و مجوز شروع فعالیت صادر می گردد.

شماره تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر 32261655 – 32236013

لطفا فرم های زیر را دانلود نمایید و پس از تکمیل همه موارد به همراه مدارک به دفتر جبهه فرهنگی اجتماعی فارس تحویل نمایید.

فایل اساسنامه و فرم های ثبت گروه