راه یابی مستند بلاگردون به جمع 25 فیلم برتر جشنواره سینما حقیقت بخش کرونا

🚩«کاش کسانی بتوانند مثل  شهید آوینی این جهاد عظیم و عمومی را روایت کنند؛ همچنان ‌که شهید آوینی با آن بیان شیرین و زیبا و اثرگذارِ خودش توانست جزئیّات جبهه را برای ما روایت بکند و آن را ماندگار بکند. کاش کسانی بتوانند این کار را بکنند.»

🚩حضرت  آیت الله خامنه ای در ارتباط تصویری با ستاد ملی مبارزه با کرونا
21 اردیبهشت 1399

📍مرکز رسانه جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی فارس با همکاری گروه فرهنگی هنری #دلگشا تقدیم می کند.

📌مستند بلند بلاگردون
🎥 کارگردان: حسین علی مددی
💰تهیه کننده: محمد علی یزدانشناس

پوستر مستند بلاگردون

 

 

بلاگردون / باید خیلی زودتر بخش مجازی به جشنواره اضافه می‌شد

🔹 حسین علی مددی کارگردان مستند «بلاگردون» بیان کرد: خیلی زودتر از اینها باید بخش مجازی به جشنواره اضافه می‌شد. این بحران باعث شد دنبال راهکارهای جدید باشیم و با حذف بُعد مکان بتوانیم فیلم‌ها را در هر زمان و موقعیتی تماشا کنیم. همین عاملی است برای بیشتر دیده شدن فیلم‌ها و افزایش گستره مخاطبان.

🔸وی درباره حفظ آثار از کپی شدن گفت: در زمینه موضوع قانون کپی رایت و رعایت حقوق صاحب اثر باید فرهنگسازی صورت بگیرد و این امر به مرور اتفاق خواهد افتاد. البته با توجه به اینکه امسال جشنواره آنلاین برگزار خواهد شد، به صاحبان آثار گفته شده است که درآمد حاصل از فروش بلیت‌های هر فیلم به طور کامل به صاحبان اثر پرداخت خواهد شد.

🔹این مستندساز همچنین درباره تهیه این اثر و هزینه‌های آن نیز گفت: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان فارس با هدف پرداختن به فرهنگ ایرانی اسلامی در جریان شیوع و همه‌گیری کرونا درخواست ساخت این مستند را به ما داد و به این ترتیب ساخت این مستند شکل گرفت.

🔸در این مستند چهار حوزه تغسیل و تکفین اموات کرونایی، تهیه ماسک و لباس‌های پزشکی، کمک‌های معیشتی به مردم و فداکاری‌های کادر درمان در جریان کرونا پرداخته شده است.

📌متن کامل خبر در خبرگزاری ایسنا:
🔻🔻🔻
https://b2n.ir/Balagardon

 

نظرات بسته شده است.