گردهمآیی هیات مذهبی شیراز در سالروز بزرگداشت حضرت شاهچراغ

ششم ذالقعده هر سال در میانه دهه مبارکه کرامت، به نام روز حضرت شاهچراغ و بزرگداشت حضرت سید امیر احمد بن موسی الکاظم نام گذاری گردیده است . به همین مناسبت در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت برنامه ها و مراسم مختلفی برگزار می نمایند.

یکی از عاشقانه ترین و پر شورترین این مراسمات گردهمآیی هیات مذهبی جوان شیراز به این مناسبت است که امسال در عصر روز 27 خردادماه  در بست شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ برگزار گردید.

در این مراسم که به همت شهرداری شیراز ، جامعه ایمانی مشعر فارس ، هیات مذهبی جوان شهر شیراز ، آستان مقدس احمدی و محمدی و سازمان بسیج مداحان و هیات مذهبی سپاه فجر فارس برگزار گردید ، جمعی از مادحین اهل بیت به مدیحه سرایی و شعرخوانی در وصف و مدح حضرت شاهچراغ و خاندان گرامی ایشان پرداختند و برای نصرت اسلام و مسلمین و پیروزی جبهه حق و مردم گرانقدر ایران در انتخابات سال 1400 آرزوی موفقیت نمودند.

این مراسم که باحضور خیل کثیری از عاشقان خاندان عصمت و طهارت برگزار می گردید تا لحظاتی پیش از اذان مغرب ادامه یافت و با دعا برای سلامتی امام زمان عج پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی جامعه ایمانی مشعر فارس در این مراسم کربلایی بهنام زارع ، کربلایی میثم مفتاحی ، ماجد قیم ، حاج حسن پور حسن و جمعی دیگر از مادحین اهل بیت به مدیحه ثرایی پرداختند.

گردهمآیی هیات مذهبی شیراز در سالروز بزرگداشت حضرت شاهچراغ

گردهمآیی هیات مذهبی شیراز در سالروز بزرگداشت حضرت شاهچراغ

هیات جوان شهر شیرازمراسم بزرگداشت شاهچراغگردهمآیی هیات مذهبی شیراز در سالروز بزرگداشت حضرت شاهچراغ

 

نظرات بسته شده است.