اولین نشست دبیران کارگروه های جبهه فرهنگی انقلاب شهرستان پاسارگاد در سال جدید

اولین نشست دبیران کارگروه های جبهه فرهنگی انقلاب شهرستان پاسارگاد در سال جدید با حاج آقا عزیزی امام جمعه شهرستان پاسارگاد، مهندس علی پور فرماندار شهرستان و جناب سرهنگ قاسمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در حرم مطهر امامزاده حسین(ع) برگزار و نقطه نظراتی در خصوص مسائل و مشکلات فرهنگی-اجتماعی شهرستان بیان گردید.

در این نشست، نیروهای مومن و انقلابی شهرستان در ابتدا انتصاب مهندس علی پور را بعنوان فرماندار شهرستان پاسارگاد تبریک گفتند و در ادامه این نیروها آمادگی کامال جهت کمک و حمایت همه‌جانبه از مهندس علی‌ پور را اعلام نمودند. در ادامه ضمن تقدیر از روحیه انقلابی و جهادی ایشان، به ارائه راهکار و پیشنهاد درجهت توسعه، پیشرفت و تقویت شهرستان پرداختند.

بیان ظرفیت‌های حال حاضر و همچنین رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم از مهمترین درخواست‌های مطرح شده توسط اعضای جبهه فرهنگی انقلاب و شورای ائتلاف نیروهای انقلابی اسلامی شهرستان بود که فرماندار شهرستان پاسارگاد قول مساعد دادند این موارد را مورد توجه و پیگیری قرار دهند‌

در این نشست فرماندار شهرستان ،امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان حمایت قاطع و کامل خود را از جبهه فرهنگی و شورای ائتلاف نیروهای انقلابی اسلامی شهرستان اعلام نمودند‌.

گفتنی است که صحبتهای فرماندار جدید شهرستان پاسارگاد در جمع نیروهای انقلابی شهرستان طی چند قسمت به اطلاع خواهد رسید.

نظرات بسته شده است.