برگزاری دوره دین فطری در استان فارس + تصاویر

اجرای دوره آموزشی به سوی بینهایت (دین فطری) در استان فارس

دوره آموزشی #دین_فطری که روشی نوین برای ارائه کامل و جذاب دین می باشد به همت جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی در استان فارس و با همکاری بیش از 10 مجموعه و موسسه مردمی در 5 شهرستان استان فارس برگزار می گردد.

این دوره آموزشی با طراحی و برنامه ریزی موسسه به سوی بینهایت شهر مقدس قم و دفتر مطالعات فرهنگی تمهید از تاریخ 24 تیرماه 1398 الی 9 مرداد 1398 در شهرستان های #کوار ، #لارستان ، #سیدان ، #شیراز و #مرودشت برگزار می گردد.

حجت الاسلام مصطفی #مازندرانی ، حجت الاسلام حسین #افلاکیان و حجت الاسلام سید هادی #عظیمی اساتیدی می باشند که در طی این دو هفته میهمان شهرستان های ذکر شده خواهند بود و مباحث دین فطری با هدایت و سخنرانی آنها برای مخاطبین ارائه می گردد .

مسول برگزاری این دوره آموزشی در استان فارس در معرفی دین فطری اینچنین می گوید:
اهمیت دین در زندگی انسان بر کسی پوشیده نیست. کمال انسان در سایه ی عمل به دستورات دینی محقق می شود و تمام ناهنجاری ها و جنایت های تاریخ بشر که موجب محرومیت ها و مصیبت های فراوان شده است، ناشی از بی دینی است.

اما خطر بی دینی هرچه باشد، از خطر دین داری ناقص، بیشتر نیست؛ زیرا که اگر نتیجه ی حالت نخست، گمراهی باشد، در وضع دین داری ناقص، هم گمراهی است و هم گمراه کننده دیگران؛ و مصداق «خسر الدنیا و الاخره».

در وضعیت دین داری ناقص، هرچند هوای نفس سهم به سزایی دارد، اما نباید از نقش جهالتی که در اثر آموزش غلط دین ایجاد می شود، غافل بود.
دین فطری به دنبال ارائه بسته کامل دین داری به مخاطبین است.

جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی در استان فارس از همه علاقه مندان به مباحث معرفتی به خصوص دانشجویان ، فرهنگیان محترم خاصه معلمین پرورشی ، مدرسین معارف دانشگاه ها ، فعالین فرهنگی و سایر علاقه مندان برای حضور در این دوره ها دعوت بعمل می آورد.

شماره تماس رابطین محترم شهرستان ها برای ثبت نام در دوره ها :

☎️کوار (داوری ) : 09178840122

☎️لارستان (فیروزمندانه) : 09303544084

☎️شیراز (روزبه) : 09177166240

☎️سیدان (سجادیان) : 09223170615

☎️مرودشت (کشتکار) : 09179284717

جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی فارس

دوره به سوی بینهایت مرودشت

دوره به سوی بینهایت مرودشتدوره به سوی بینهایت مرودشتدوره به سوی بینهایت در شیراز

دوره به سوی بینهایت در لارستان
دوره به سوی بینهایت در لارستان

حجت الاسلام سید هادی عظیمیدوره به سوی بینهایت در کواردوره به سوی بینهایت در کوار

برنامه برگزاری دوره به سوی بینهایت در فارس
برنامه برگزاری دوره به سوی بینهایت در فارس

نظرات بسته شده است.