دبیر جبهه فرهنگی فارس به همراه گروه های جهادی در سی سخت

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب استان فارس و مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس با همراهی برخی از گروه های جهادی و دبیران مجامع تخصصی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی فارس در منطقه زلزله زده سی سخت حاضر شدند

حجت الاسلام محمد انجوی نژاد و حجت الاسلام محمد صادق مهرابی به همراه جمعی از گروه‌های جهادی و دبیران مجامع تخصصی جبهه فرهنگی استان فارس در مناطق زلزله زده سی سخت حاضر شدند.

در این بازدیدها پس از گفت و گو با مردم نحوه چگونگی کمک رسانی به مردم روستاهای زلزله زده بررسی شد. دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان فارس  با اشاره به اینکه مشکلات در روستاهای زلزله زده باید با کمک و همراهی مردم و مسئولین برطرف شود، گفت: برخی از روستاها حتی در مسیر بازدید هم نیستند و علاوه بر مشکلات و کمبودها از حضور مسئولین هم بی بهره هستند.

وی تصریح کرد: از طرفی این زلزله برخی از منازل را به طور کامل تخریب نکرده اما به دلیل وجود ترک‌ها و شکاف‌های بزرگ، امنیتی برای زندگی در آنها وجود ندارد.

حجت الاسلام انجوی نژاد تاکید کرد: به دلیل شدت زلزله برخی از روستاها قابلیت تعمیر ندارند و باید در سطح ملی اراده شود که روستاهای جدید با سیستم جدید ایجاد شود.

حضور حجت الاسلام انجوی نژاد در سی سخت
حضور حجت الاسلام انجوی نژاد در سی سختحضور حجت الاسلام انجوی نژاد در سی سختحضور حجت الاسلام انجوی و محمد صادق مهرابی در سی سختحضور حجت الاسلام انجوی نژاد در سی سختحضور حجت الاسلام انجوی نژاد در سی سختحضور حجت الاسلام انجوی نژاد در سی سختحضور حجت الاسلام انجوی نژاد در سی سختحضور حجت الاسلام انجوی نژاد در سی سختحضور حجت الاسلام انجوی نژاد در سی سختحضور حجت الاسلام انجوی نژاد در سی سختحضور حجت الاسلام انجوی نژاد در سی سختحضور حجت الاسلام انجوی نژاد در سی سختحضور حجت الاسلام انجوی نژاد در سی سخت

نظرات بسته شده است.