در آستانه دهه مبارکه فجر بازدید از کتاب فروشی های جبهه انقلاب در شیراز

حجت الاسلام انجوی نژاد دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی فارس در آستانه دهه مبارکه فجر به بازدید از کتابفروشی های جبهه انقلاب پرداختند.

در آغازین روز دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی حجت الاسلام سید محمد انجوی نژاد دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی فارس به بازدید از کتابفروشی های جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی فارس رفتند و با اهالی کتاب و فرهنگ گپ و گفت صمیمانه ای داشتند .

کتابفروشی های بچه های کتاب ، پاتوق کتاب و کتاب داستان شیراز از جمله فروشگاه هایی بودند که حجت الاسلام انجوی نژاد در این دیدار به آنها سرزدند .

بررسی مشکلات حوزه نشر و کتاب در شیراز و گفتگو پیرامون شیوه های تبلیغ و ترویج کتاب توسط وعاظ و منبری ها و شخصیت های شناخته شده شهر از دیگر موارد مورد بحث در این جلسات بود.

در این دیدار ها دبیر مجمع فعالان کتاب و نشر فارس ، دبیر مجمع هیات مذهبی فارس (مشعر) و جمعی از معاونین جبهه فرهنگی اجتماعی فارس حجت الاسلام انجوی نژاد را همراهی می کردند.

بازدید از مجموعه پاتوق کتاب شیراز واقع در خیابان شهید فقیهی نبش خیابان معدل
بازدید از پاتوق کتاب شیراز
بازدید از پاتوق کتاب شیراز ، 12 بهمن 99

بازدید از پاتوق کتاب شیرازبازدید از پاتوق کتاب شیرازبازدید از پاتوق کتاب شیرازبازدید از پاتوق کتاب شیرازبازدید از پاتوق کتاب شیرازبازدید از پاتوق کتاب شیرازبازدید از پاتوق کتاب شیرازبازدید از پاتوق کتاب شیرازبازدید از پاتوق کتاب شیراز

 

بازدید از مجموعه بچه های کتاب شیراز واقع در خیابان باغشاه ، روبروی قنادی رضا
بازدید از مجموعه بچه های کتاب شیرازبازدید از مجموعه بچه های کتاب شیرازبازدید از مجموعه بچه های کتاب شیرازبازدید از مجموعه بچه های کتاب شیرازبازدید از مجموعه بچه های کتاب شیرازبازدید از مجموعه بچه های کتاب شیرازبازدید از مجموعه بچه های کتاب شیرازبازدید از مجموعه بچه های کتاب شیرازبازدید از مجموعه بچه های کتاب شیرازبازدید از مجموعه بچه های کتاب شیراز

 

بازدید از کتاب فروشی کتاب داستان شیراز واقع در میدان ستاد نبش صندوق قرض الحسنه مهر 
بازدید از مجموعه کتاب داستان شیرازبازدید از مجموعه کتاب داستان شیرازبازدید از مجموعه کتاب داستان شیرازبازدید از مجموعه کتاب داستان شیرازبازدید از مجموعه کتاب داستان شیراز

نظرات بسته شده است.