دعوت به همراهی خانه طراحان فارس در خلق آثار ویژه پیامبر مهربانی های

اعتراض به هتک حرمت پیامبر عزیز اسلام

هوالله سبحانه و تعالی

با سلام و تقدیم احترام
– و اما بعد؛
تاسف بار است که چنین رویدادهایی بستر سخن را بسازد اما اگر چنین اتفاقی نیز زمینه چاره اندیشی را ایجاد نکند، خسران صدچندان خواهد بود

برادران و خواهران هنرمند و فرهیخته
که قلب هایتان به نام محمد ص و برای #اسلام_ناب #محمدی می تپد
ایامی که گذشت و اتفاق هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر مهربانی ها و عدم واکنش مناسب از سوی مسلمانان و شیعیان در ایران که پرچمداری اسلام و تشیع در منطقه را یدک می کشد؛ تلنگری سخت و تذکری شدید به تمامی دوستداران آستان پیغامبر اسلام به خصوص #نخبگان و #هنرمندان متعهد به حقیقت بود.

در این برهه زمانی و با رشد روزافزون آمار تازه مسلمان شدگان و البته سیاست های #اسلام ستیزانه #حکومت ها در اروپا؛ احساس حضور و تولید آثار و آورده های هنری و فرهنگی مناسب برای معرفی شخصیت گرانقدر نبی مکرم اسلام و معارف و حقایق اسلام عزیز بیش از پیش احساس می گردد.

بدیهی است که توجه به فرم و محتوای متناسب با فرهنگ و تمدن غربی به خصوص اروپا در تولید آثار بسیار حائز اهمیت است که قطعا تشکیل اتاق های فکر با درایت و ساز و کار عملیاتی #هوشمندانه و مناسب با خود را می طلبد.

نامه ی آیه الله العظمی خامنه ای “مدظله العالی” به جوانان #اروپا و آمریکای شمالی به عنوان اثری فاخر در صدور حقایق نیز الگویی دقیق و مهر تاییدی بر اهمیت این موضوع است.

یکی از رسالت های مهم ما به یاری خداوند متعال و انفاس قدسی اخرین #پیامبر ادیان ابراهیمی و اهل بیت مطهر ایشان؛
شکافتن لایه های ظاهری جوامع #اسلام ستیز و گشودن گره ها و کینه ها و ترمیم شکاف های بوجود آمده و البته دوری از واکنش های عجولانه در عرصه بین المللی خواهد بود.

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت
آری به *اتفاق* جهان می توان می گرفت
” #حافظ”

از شما هنرمندان گرانمایه برای حضور و مشارکت در عرصه ی تولید آثار فاخر بین المللی با محوریت معرفی حقایق بی بدیل و معارف والامرتبه اسلام ناب محمدی در گستره جغرافیایی اروپا و آمریکای شمالی، و برای ایجاد جریان سازی فرهنگی و #هنری در بازه زمانی بلندمدت دعوت به عمل می آید.

درصورت تمایل به همکاری ،آمادگی خود را از طریق دایرکت و پیام دادن به صفحه مجمع طراحان انقلاب اسلامی فارس در اینستاگرام  می توانید اعلام نمایید.

اینستاگرام مجمع طراحان فارس

با آرزوی #ظهور #منجی #موعود و شکافنده حقیقت.
بیت
مجمع طراحان انقلاب اسلامی استان فارس

نظرات بسته شده است.