رویداد آموزشی (طلیعه) میزبان هسته های تربیت محور می شود

در گفتگوی حجت الاسلام ساسانی با حلقه وصل رویداد طلیعه تشریح شد.

رویداد آموزشی عملیاتی «طلیعه» باهدف آشنایی با ارکان و شیوه اجرای فعالیت های تربیت محور جمعه 14 آبان ماه در شیراز برگزار می شود.

حجت الاسلام ساسانی مسئول جامعه فعالان تربیتی فتح الفتوح در فارس به حلقه وصل گفت: طلیعه شروع ارائه یک نگاه تربیتی است و این رویداد آموزشی عملیاتی نیز با این نگاه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در این رویداد برای مجموعه های تربیتی تبیین می شود که خلاء های مسیر تربیتی با این رویکرد قابل حل شدن است یا خیر.

ساسانیان ادامه داد: در این رویداد نگاه دقیق از مبانی اصیل تربیتی عرضه می شود و بعد از این رویداد برنامه های تربیتی جهت ارتقا مجموعه ها اجرا خواهد شد.

این فعال فرهنگی تربیتی اضافه کرد: رویداد طلیعه همان طور که از نامش مشخص است شروع است و نخستین رویداد جمعه 14 آبان ماه با حضور 35 مجموعه تربیتی برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: در این رویداد آموزشی عملیاتی مدیران و مسئولان مجموعه های تربیت محور با ارکان و شیوه اجرای فعالیت های تربیت محور آشنا می شوند و ما در این رویداد از اساتید برجسته این حوزه استفاده خواهیم کرد.

مسئول رویداد عملیاتی آموزشی «طلیعه» یادآور شد: این رویداد از ساعت 8 الی 20 برگزار و طی این چند ساعت بنا داریم نگاهی تربیتی برای مجموعه ها تبیین شود و در نهایت آن ها هستند که تصمیم می گیرند آیا با این روش و شیوه و نگاه به فعالیت خود ادامه دهند یا خیر.

رویداد بزرگ تربیتی ( طلیعه )

نظرات بسته شده است.