پویش ایده پردازی محرم

ایده و طرح های خود را برای برگزاری محرم در ایام کرونایی ثبت کنید

از سوی ستاد مردمی جبهه فرهنگی استان فارس پویش «ایده پردازی محرم» راه اندازی و علاقه مندان و دغدغه مندان می توانند ایده و طرح خود را جهت برگزاری هرچه باشکوه تر این ایام با توجه به شیوع کرونا ارسال کنند.

 

خرمشکوه مسئول پویش «ایده پردازی محرم» در استان فارس به حلقه وصل گفت: با توجه به شیوع این ویروس و تحت شعاع قرار دادن برگزاری برنامه های محرم و عزاداری به صورت حضوری تصمیم به راه اندازی این پویش گرفته شد.

 

وی بیان داشت: طی نشست و گفتگویی که با تمام رابطین جبهه فرهنگی و مشعر در سطح استان داشتیم بنا شد علاقه مندان و دغدغه مندان طرح ها و ایده های خود را جهت برگزاری هرچه باشکوه تر بودن محرم ارسال کنند.

 

خرمشکوه تصریح کرد: همچنین به دنبال ایجاد بانک ایده در خصوص پاسداشت ماه محرم و صفر هستیم تا بتوانیم ایده ها و طرح ها را در سراسر کشور بسط دهیم.

 

این فعال فرهنگی ادامه داد:به گفته ی شهید بزرگوار سردار سلیمانی ما در تهدید و بحران ها ست که باید فرصت ها را ایجاد کنیم و از این شرایط استفاده بهینه ببریم. کرونا نه تنها نباید موجب کمرنگ شدن فعالیت مجموعه ها و هیئات در ایام محرم شود بلکه باید با خلاقیت و ایده پردازی این ایام را باشکوه تر برگزار کنیم.

مسئول پویش «ایده پردازی محرم» افزود: شرکت کنندگان در این پویش می توانند تا قبل از آغاز ماه محرم ایده های خود را در سایت jebheyar.ir/reg ثبت کنند.

 

خرمشکوه یادآور شد: به ایده های برتر نیز در پایان به قیدقرعه هدایایی اهدا می شود و در جهت اجرای آن نیز حمایت های لازم صورت می گیرد.

 

نظرات بسته شده است.