کارگاه تخصصی روایت در مستند ؛ استاد سیاوش جمالی

این کارگاه تخصصی با برنامه ریزی باشگاه رشد جوان فارس و جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی برگزار می گردد.

معرفی استاد سیاوش جمالی

سرفصل های کارگاه روایت در مستند

مقررات شرکت در کارگاه

تکمیل فرم ثبت نام کارگاه

مقررات شرکت در کارگاه :

1- تکمیل این فرم ثبت نام که به منزله ارسال درخواست برای شرکت در کارگاه آموزشی روایت در مستند شیراز می باشد

.2- این دوره آموزشی شامل 15 ساعت آموزش حضوری و طی دو روز می باشد.

3- حداقل سن برای شرکت کنندگان 17 و حداکثر 45 در نظر گرفته شده است.

4- پس از بررسی فرم توسط کارشناسان درصورتیکه شرایط شرکت در دوره را داشته باشید با شما تماس گرفته خواهد شد و در صورت عدم پذیرش در دوره هزینه پرداختی به شما عودت می شود.

5-هزینه شرکت در دوره 150 هزار تومان می باشد و دوره بصورت کاملا کاربردی می باشد.

6- زمان کارگاه انشاالله روزهای پنجشنبه و جمعه 14 و 15 اسفند ماه از ساعت 8 صبح الی 18 می باشد و مکان برگزاری متعاقبا اعلام می گردد.

7-تاکنون مدرکی برای این دوره درنظر گرفته نشده است و صرفا گواهی پایان دوره توسط جبهه فرهنگی فارس برای شرکت کنندگان صادر خواهد شد.

8-شرکت در تمامی جلسات دوره برای صدور گواهی پایان دوره الزامی است

 

فرم ثبت نام کارگاه :

معرفی استاد کارگاه سیاوش جمالی

سیاوش جمالی مستندساز کارگردان و تهیه کننده تبریزی و ساکن تهران است

او فعالیت هنری خود را در تئاتر و در زمینه‌ی بازیگری از سال 1382 آغاز کرد و  در سال‌های 1385 و 1386 دو نمایش “عشق آباد” و “مجلس ضربت زدن” را در تبریز کارگردانی نمود وی تجربیات متعددی در دستیاری کارگردانی در سینما و تلوزیون دارد .

ایشان از سال 1392 شروع به فعالیت در فیلمسازی نمود، که حاصل این فعالیت‌ها چند فیلم کوتاه از جمله فیلم “اینجا یک کارخانه نیست!” می باشد

ایشان با اولین ساخته‌ی خود «فریاد رو به باد» ضمن حضور در دو بخش مسابقه ملی و مسابقه بین‌الملل دوازدهمین دوره جشنواره سینماحقیقت، موفق به کسب جایزه 4000 دلاری بهترین مستند نیمه‌بلند بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره شدند.

بخش دیگری از فعالیت های ایشان به حضور در کارگاه های فیلم سازی و مستند سازی اختصاص دارد.

سرفصل های دوره تخصصی روایت در مستند شیراز

شیوه انتخاب داستان فیلم مستند

شیوه انتخاب کاراکتر

شکل بخشی به کاراکترهای فیلم مستند

ویژ گی هایی که داستان یک فیلم مستند بهتر است داشته باشد؟

شیوه نوشتن در فیلم مستند

یادداشت های کارگردان (چرا “من” باید “این فیلم” را بسازم؟)

روایت در مستند