طبخ و توزیع غذای گرم در روز عید غدیر در شهرستان خرامه

به گزارش روابط عمومی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان خرامه همزمان با روز عید سعید غدیرخم در شهر معزآباد جابری ۵۰۰۰ پرس غذای گرم توزیع گرید.
این مراسم با حضور امام جمعه محترم شهرستان حجت الاسلام و المسلمین کشاورز،جانشین محترم فرماندهی سپاه ناحیه خرامه جناب سرهنگ رزم خواه، رئیس محترم حوزه علمیه امام صادق(ع) حجت الاسلام و المسلمین عزیزی و جمعی از مسئولین برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین کشاورز افزود در این روز بر اطعام و پذیرایی مؤمنان تأکید بسیار شده است. «اطعام» به معنای طعام و خوراک دادن، معنایی گسترده تر از افطاری دادن را شامل می‌شود؛ چرا که افطاری، تنها روزه داران را فرا می‌گیرد، ولی اطعام، پذیرایی و تغذیه است؛ چه مردمانِ روزه دار باشند و چه نباشند. امام صادق علیه السلام یکی از وظایف عید غدیر را اطعام برادران دینی برشمرده‌اند. امام رضا علیه السلام نیز پاداش فردی که مؤمنی را در روز عید غدیر تغذیه می‌کند، هم سان کسی می‌دانند که پیامبران و صدّیقان راطعام داده باشد.
در پایان امام جمعه محترم شهرستان از مرکز نیکوکاری امام علی علیه السلام،جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و تمامی مراکز و خیرین که در پخت و توزیع این مراسم شرکت داشته اند تقدیر و تشکر نمودند.

همچنین ۲۰۰۰ پرس غذای گرم جهت مراسم شب عید غدیر خم توسط جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان خرامه و هیئت قمربنی هاشم علیه السلام و ۱۵۰۰ پرس غذای گرم در محله شهیدآباد شهرستان خرامه به مناسبت عید سعید غدیر پخت و توزیع گردید.

نظرات بسته شده است.