پروانگی ؛ روایت های خواندنی از زندگی شهیده مدافع سلامت شیرازی

کتاب پروانگی روایت هایی کوتاه از زندگی مریم رحیمی شهیده مدافع سلامت شیرازی به قلم میثم محمدی روانه بازار شد.

جانفشانی ها ، ایثارها و از خودگذشتگی های ملت قهرمان ایران گویا پایان پذیر نیست ، در روزگاری که هول و هراس مواجهه با ویروس کرونا همه ما را خانه نشین کرده بود ، مردان و زنانی از جنس نور، از جنس شهامت ، از جنس انسانیت و معرفت جان خویش را در دست گرفته و برای سلامتی و نجات هم وطنان خود پروانه وار عشق ورزی می کردند.

حکایت شهدای مدافع سلامت همواره بر تارک پر افتخار قهرمانان این سرزمن باقی خواهد ماند.

شهیده مریم رحیمی پرستار نمونه  بخش آی سی یو بیمارستان شهید رجایی شیراز در سن 27 سالگی در حالیکه منتظر تولد اولین فرزندش بود پس از مدتها تلاش و تکاپو برای سلامتی هم وطنان خود در آبان ماه 1399  با ابتلا به بیماری کرونا به شهادت رسید

میثم محمدی نویسنده جوان شیرازی در تازه ترین اثرش با عنوان پروانگی برش‌هایی از زندگی «مریم رحیمی» از شهدای مدافع سلامت استان فارس را در قالب داستانک‌هایی دلنشین، با قلم هنرمندانه و روان خود، روایت می‌کند.
این کتاب در ادامه اقدامات فرهنگی خودجوش و مردمی برنامه‌ریزی شده‌ توسط گروه‌های جهادی همدل «علمدار جهاد» شیراز در انتشارات «نشرعصرصادق» همزمان با اولین سالگرد شهادت این پرستار خدوم منتشرشده است.

میثم محمدی نویسنده کتاب معتقد است روایت مجاهدت‌های کرونایی نباید مانندبرخی فرمان‌های رهبری برزمین بماند. او چندجلد از این کتاب را با ضمیمه یادداشتی با عنوان (نگذاشتیم حرفتان برزمین بماند) به دفترمقام معظم رهبری ارسال کرده است.

مریم رحیمی

شهیده مریم رحیمی

کتاب پروانگی

نظرات بسته شده است.